For at øge børnenes trafiksikkerhed om morgenen bedes alle overholde disse regler:

Mellem 7.30 og 8.30 er der p- og stopforbud ved fortovet over for skolen fra Korsørvej til Hegnet. Der er ”kys og kør-zone ved fortovet ind mod skolen fra Korsørvej til Toftevej. Bemærk at man kun bør stoppe i den rigtige kørselsretning. Gør det derfor til en god vane at køre ind på Bagervej fra Landsgravvej.

Ved skolens nyeste bygning, som har indkørsel fra Toftevej, er parkeringspladserne kun for skolens personale. Desuden er det også kun personalet, som har adgang til skolen fra den side. Det er bestemt i lokalplanen, og vi beder jer derfor om at respektere dette.

Om morgenen er parkeringspladserne foran forbeholdt de forældre, som deltager ved morgensang. Dette er for at undgå farlige situationer, som skabes, når forældrene skal bakke ud midt i den travle morgentrafik.

Det kan være svært at finde egnede parkeringsplader i kvarteret omkring skolen. Vær opmærksomme på at tage hensyn til naboerne og undlad at spærre deres indkørsler eller på anden måde gøre det svært for dem at komme til og fra deres hjem.